Procurement Officer – Zaventem


Locatie: Zaventem
Type: Permanent
Sector: Services


Klantomschrijving

 

Onze klant is actief in 29 landen met meer dan 7000 medewerkers. Het is hun missie om zowel grote als kleine bedrijven zo relevant en compleet mogelijke diensten te verlenen op vlak van wagenparkbeheer. Dat doel bereiken ze met advies en dienstverlening op maat van de eisen van hun klanten.

De gehele vloot bestaat uit meer dan 3 miljoen voertuigen in 50 landen.

De afdeling procurement is verantwoordelijk voor de relaties met leveranciers en partners op strategisch niveau. Binnen deze afdeling zijn we op zoek naar een procurement specialist.

Jobomschrijving

  • Je bent de steun en toeverlaat van de procurement manager en je collega’s in het procurement team in de dagelijkse werkzaamheden en bij tendertrajecten.
  • Je neemt actief het dagelijks beheer op van een aantal categorieën (HR, Marketing, FM,…).
  • Je werkt zeer nauw samen met diverse interne stakeholders en brengt hun noden op korte, midden & lange termijn in kaart, je stelt hierbij een correct en gericht aankoopprogramma op. Je durft uiteraard ook te challengen waar nodig.
  • Je brengt change, verstevigt de positie van aankoop en bouwt langwerkende relaties uit met de business. Je richt jezelf continu op het verbeteren van de processen en verwerft optimale kennis van de markt.
  • Je onderhoudt strategische relaties met key suppliers, daarnaast zorg je voor een correcte opvolging en ga je bijsturen waar nodig. Tevens geef je nieuwe suppliers de kans om toegevoegde waarde te genereren voor het bedrijf.
  • Je tracht steeds de combinatie te brengen van kost efficiëntie, kennisdeling, waardecreatie, duurzaamheid & innovatie.
  • Je stelt en volgt contracten op, zorgt voor de correcte rapportering en beheer van Ivalua (tool waarin overeenkomsten opgeslagen worden).
  • Je zorgt voor onboarding van leveranciers, evaluatie van hun prestaties en risk management binnen bestaande contracten.

Profiel

  • Je kijkt terug op 2-4 jaar ervaring binnen procurement.
  • Je communiceert makkelijk en bent een sterk onderhandelaar.
  • Je kan strategieën met visie op de lange termijn uitwerken.
  • Je bent eerlijk met een onberispelijke ethiek.
  • Je onderscheidt snel belangrijke punten en baseert jezelf hierop om doordachte beslissingen voor te leggen.
  • Je neemt graag initiatief, bent leergierig, innovatief, goed georganiseerd en je respecteert deadlines.
  • Je spreekt vlot je talen (NL+ENG+FR)
  • Je bent beweegt jezelf vlot binnen de digitale wereld (MS Office, ERP, …).
  • Je kan goed omgaan met de complexiteit van meerdere gelijklopende dossiers.
  • Je past je stijl en communicatie vlot aan en weet op die manier te schakelen binnen alle niveau’s van de organisatie.
  • Je overtuigt, inspireert, ondersteunt. Tevens challenge je waar nodig en durf je kritisch te zijn.

Aanbod

  • Je zal terechtkomen in een dynamische werkplek waar je jouw loopbaan verder kan uitrollen. Dankzij een uitgebreid opleidingsaanbod, jobrotatie, coaching en aandacht voor je persoonlijke groei heb je je eigen ontwikkeling in handen.
  • Je zal van A-Z verantwoordelijk zijn voor een brede portefeuille, waar je het verschil zal kunnen maken en een directe impact zal kunnen hebben op de bedrijfsresultaten.
  • Je zal kunnen werken binnen een geheel waar flexibele uren gelden en waar je een correct loon aangeboden krijgt, aangevuld met extra legale voordelen (mogelijkheid company car via cafetariaplan).

Contact

 Nick Vermeulen | nick@purson.be | 0032 491 13 35 79






SOLLICITEREN

Om te solliciteren op deze vacature vult u onderstaand formulier volledig in en voegt u uw CV toe. Succes!

Voeg CV toe (.doc, .docx of .pdf):