Aankoopmedewerker @ Orfit – Wijnegem

Klantomschrijving

Bij Orfit wordt ernaar gestreefd om de medische behandeling van patiënten over de hele wereld te verbeteren. Hiervoor ontwikkelen en produceren ze op basis van innovatieve technologieën thermoplastische materialen voor medische hulpmiddelen. Deze kunnen ingezet worden voor de behandeling van kankerpatiënten via radiotherapie, voor fysieke revalidatie en als onderdeel van prothesemateriaal.

Als familiebedrijf is Orfit ambitieus en denken ze vooral op lange termijn. Ze hechten veel belang aan open en respectvolle communicatie. Verder staat een aangename werksfeer op nummer één. Leuke ontspanningsactiviteiten, zoals het jaarlijks personeelsfeest of familieweekend, horen daar natuurlijk ook bij.

Om het bedrijf en het aankoopdepartement te versterken zijn ze op zoek naar een aankoopmedewerker.

Jobomschrijving

Je zorgt ervoor dat alle processen rondom inkoop soepel verlopen en je werkt nauw samen met verschillende afdelingen om de continuïteit van Orfit’s dienstverlening te waarborgen.

  • Plaatsen van inkooporders en raamcontracten.
  • Opvolgen en vastleggen van orderbevestigingen.
  • Controleren en boeken van inkoopfacturen.
  • Bijhouden van prijswijzigingen in Excel en verwerken in bedrijfssoftware na bevestiging.
  • Controleren van ontbrekende aankoopdocumenten in opdracht van de verantwoordelijke.
  • Beantwoorden van herinneringen van leveranciers.
  • Voorbereiden van betalingen in advance of met korting, en doorgeven aan de financiële afdeling.

Profiel

  • Je zorgt voor een vlotte afhandeling van alle inkoop- en logistieke processen.
  • Je toont een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid en kan goed samenwerken met verschillende afdelingen.
  • Je hebt ervaring met administratieve systemen, zoals Business Central (BC) of andere ERP-software.
  • Je kent je weg rond Excel en andere administratieve tools.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je bent klant- en resultaatgericht, proactief, zelfstandig en nauwkeurig.

Aanbod

  • Je zal een variërende rol op je nemen binnen een bedrijf in groei.
  • Je zal een correct loon aangeboden krijgen, aangevuld met extralegale voordelen (groeps- & hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques en 20 vakantiedagen).
  • Met jouw werk help je mee aan het verbeteren van de levenskwaliteit van patiënten wereldwijd.
  • Je zal kunnen werken binnen een dynamisch team waar ruimte is voor zelfontplooiing en initiatief – alsook roluitbreiding.
  • Je zal werken in een omgeving waar je kansen kan grijpen en waar de geest van continue verbetering aanwezig is. Daarnaast zijn samenwerken, blijven leren, kennis delen en een goeie teamsfeer maar één van de zaken die deze klant typeren.

Contact

 Nick Vermeulen | nick@purson.be | 0032 491 13 35 79