Senior Transportplanner – Antwerpen
Klantomschrijving
Onze klant is een nationale pionier en financieel sterke groep, gekenmerkt door een open, krachtige en familiale cultuur. De organisatie is toekomstgericht en waardeert initiatief. Onze klant draagt waarden zoals mensgerichtheid, ondernemerschap, bedrijfsethiek en duurzaamheid hoog in het vaandel. Je komt terecht in een enthousiast en collegiaal team waar samenwerking centraal staat.
Jobomschrijving
Als planner ben je verantwoordelijk voor:
• Het analyseren en beheren van de personeelsbehoefte met betrekking tot werkroosters, diensten en de beschikbare vloot.
• Fungeren als eerste aanspreekpunt voor chauffeurs en zorgen dat zij steeds over de meest actuele informatie beschikken.
• Het dagelijks beheren van de prestaties van chauffeurs.
• Het opstellen van jaar- en maandplanningen, met aandacht voor een goede werk-privébalans voor de chauffeurs.
• Het waarborgen van de naleving van sociale regelgeving en sectorale CAO’s.
• Nauw samenwerken met de Operations Manager voor de operationele implementatie van nieuwe diensten.
• Het verwerken van administratieve taken, zoals bestellingen van kledij en omleidingen.
• Bewaken van de beschikbaarheid van voertuigen en overleg met de werkplaats over onderhoud en reparaties.
• Dagelijks rapporteren aan de Operations Manager.
Profiel
• Je hebt een bachelordiploma (bij voorkeur in logistiek of IT), met minimaal 3 jaar ervaring in personeelsplanning.
• Je bent dynamische contexten gewend en was verantwoordelijk voor de planning van 50+ chauffeurs.
• Je bent een teamspeler met sterke communicatieve en sociale vaardigheden.
• Je hebt een sterk analytisch vermogen en werkt nauwkeurig.
• Je beschikt over uitstekende organisatorische vaardigheden en behoudt overzicht in complexe situaties.
• Je bent stressbestendig en kunt snel schakelen bij veranderende omstandigheden.
• Je werkt proactief, oplossingsgericht en bent zowel resultaat- als mensgericht.
• Je hebt een goede kennis van digitale applicaties, zoals planningssoftware.
Aanbod
• Een voltijds contract van onbepaalde duur binnen een financieel stabiele en toekomstgerichte organisatie.
• Een competitief salaris, aangevuld met diverse extra-legale voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, eindejaarspremie en netto-onkostenvergoeding.
• Een laptop en gsm met abonnement.
• 6 ADV-dagen per jaar en de mogelijkheid om opleidingen te volgen voor professionele groei.
• Een uitdagende en afwisselende functie met veel verantwoordelijkheid, waar je dagelijks de kernwaarden van onze klant kunt uitdragen.
Contact
Rik Minne | rik@purson.be | +324 84 82 82 41